Kontakt+420 606 897 339

Jak postupovat při reklamaci zboží

V případě, že zakoupené zboží na www.nabytekmagenta.cz náhodou není ve stavu, v jakém by mělo být, postaráme se samozřejmě co nejdříve o nápravu. Chcete  zakoupené zboží reklamovat? Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší žádosti, prosíme, postupujte podle uvedených kroků. Zabráníte tak zbytečným průtahům a značně urychlíte vzájemnou komunikaci.

Co je třeba vědět

Před samotným kontaktováním příslušného zákaznického centra si připravte kupní smlouvu, na které je v pravém horním rohu uvedeno číslo kupní smlouvy. Číslo přijaté objednávky je důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci. V případě odesílání reklamace emailem nebo on-line formulářem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.

Reklamovat zakoupení zboží můžete těmito způsoby:

Důležité informace k reklamaci

  • Reklamační postup se řídí platným zákonem a reklamačním řádem www.nabytekmagenta.cz, který vymezuje rozsah záruky, způsob a podmínky pro uplatnění záruky a rovněž postup vyřízení reklamace.
  • Zvláštní podmínky platí pro objednávky uzavřené po internetu. U těchto je možné dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku zakoupené zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě, a to bez udání důvodu.